Nån gång i framtiden...

På bröllop brukar det ju alltid vara någon som ska sjunga någon låt/låtar.
En låt som jag skulle vilja ha på mitt bröllop om jag nån gång i framtiden skulle gifta mig det vill säga.

Är: Cecilia Vennersten - Det vackraste (1995)


Det är en rikedom
Att få älska och att älskas
Vår kärleks sårbarhet
Är det vackraste jag vet

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig


Antar att jag inte är den enda i som har valt denna låt till sitt bröllop.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja den passar riktigt bra på bröllop!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-03-06 @ 23:34:34
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0