Dödskallar

Har köpt en snygg sjal nu till våren för några dagar sedan. På Cubus för 99:-

Dessvärre tycker jag att det är för många fransar på den, jag tycker det ser ut som om att man har skägg. Så jag har tagit bort vart annan frans. Och som ni ser så sitter dom ganska tajt så det är massa fransar kvar.





innan frans borttagningen.


Pin up girl

Igår körde jag på en pin up girl frisyr och röda läppar även om jag bara skulle ärenden och till mataffären =).

 


Passande till bilderna får ni lyssna på en låt av The baseballs.


4:a familje medlemar

Dvs.  en bil till
Den "nya" är en Saab 9000 med turbo och 224 hästar.
17" däck, sportratt, svart skinklädsel och färgen är metallic mörkgrön.

Tänkte att jag skulle ta några bilder och lägga ut så fort jag tvättat bilen & fälgarna som sommardäcken sitter på, men det kommer nog ta några dagar haha.



Help, i need somebody

Fan vad man saknar Tarzan.
Helt sjukt att en sån liten hund kan påverkan en så mycket.

Här åker han i mamma's lastbil i sängen bland sina "kompisar".

  widht=

Förresten någon som vet något annat alternativ till hundväska? Mamma vägrar att ha honom i hundväska när vi ska till Nürburgring. Och vi vill inte lämna honom på rummet eller i bilen. Även om det är en liten hund på 2,5 kg så blir det tung att bära honom efter några timmar. Och nej, han kan inte springa på marken när vi är uppe på banan med tanke på alla bilar och motorcylkar som kör runt i depån.
Så om någon vet något annat "avlastande" alternativ så säg till! :)

Hahaha







Dita Von Teese

Hello there gorgeous !

Älskar det!



För er som ville veta ang. skorna från Iron Fist så finns dom på deras hemsida http://www.ironfist.tv/
Svenska butiker säljer även vissa modeller av Iron fist som tex:
www.brandos.se
www.rockin.se
www.shock.se
m.m
Bor ni i Skövde så har även Backstage börjat att sälja Iron Fist skor på nedervåningen.

RSS 2.0