Heart print dress

Heart Print Dress

56 Euro


Yes please. Till sommaren med några snygga high heels

Snabba cash

Igår var vi och käkade ute på restaurang och efter det gick vi på bio och såg Snabba cash, vilket jag kan rekomendera er till att se  :).


Trailern till Snabba cash


Jag vill också se Alvin och gänget 2, har laddat ner den men är inte DVD-kvalité. Och när man kopplar datorn till tv:n så blir det inte så bra bild. Hittar jag ingen bättre kvalite så ska jag se den till helgen iaf tänkte jag.


Lista


1. Var och när vaknade du i morse?
Klockan 09.15, hemma i vår säng.
2. Sover du naken eller i pyjamas?
I trosor
3. När grät du senast?
hmm, kommer inte ihåg
4. Vilken är din senaste lögn?
Kommer inte ihåg
5. När var du senast naken och vart?
Idag när jag duschade, i badrummet alltså.
6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
För en stund sedan av Lotta. "Hej, jo men va snällt :) kan ja gärna ta å testa vore jättesnällt:)"
7. Vad ville du bli när du var liten?
Lastbilschafför. Min mamma är ju det
8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
Någonstans där det är varmt och ingen jävla snö med min älskling.
9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Inget. brukar gå hem och sova direkt, blir aldrig hungrig när jag är full.
10. Vad gör du just nu?
Sitter på laptopen i soffan

Fake leg



Vi alla måste ha ett jobb, med eller utan ben.


Bjud litt...

widht=250  widht=250
widht=250  widht=250

Bjuda på mig själv 2010: Check

Mamma's nya kille.

Japp, min mamma har skaffat ny sambo/kille. Han heter Tarzan eller Tasse-basse som jag kallar honom.
Han är 3 år och är en ren rasig chihuahua (långhårig).
Han är världens bästa och jag kan få lova att låna honom när jag vill.

widht=200 widht=200


Till något annat. Efter att jag och mamma varit i stan en dag stack vi in på stippes för att käka och vem kommer inte in där utav alla...?
Joo Malena Laszlo a.k.a Katarina björn i Andra avenyn.

widht=250

Andra avenyn börjar igen 20:e januari, och vi längtar som fan här hemma.


RSS 2.0