Mamma's nya kille.

Japp, min mamma har skaffat ny sambo/kille. Han heter Tarzan eller Tasse-basse som jag kallar honom.
Han är 3 år och är en ren rasig chihuahua (långhårig).
Han är världens bästa och jag kan få lova att låna honom när jag vill.

widht=200 widht=200


Till något annat. Efter att jag och mamma varit i stan en dag stack vi in på stippes för att käka och vem kommer inte in där utav alla...?
Joo Malena Laszlo a.k.a Katarina björn i Andra avenyn.

widht=250

Andra avenyn börjar igen 20:e januari, och vi längtar som fan här hemma.


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Ååh how sweet of u!! SÅ glad jag blir=)=)



Va sööt vovve hihi

2010-01-08 @ 12:36:51
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0