Composite hearts



Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.







It's after dark.

Idag innan baby stack till jobb köpte vi ett nytt soffbord=). Passa mycket bättre än det gamla, som var i ek och rektangulärt.
Är sååå nöjd!
 På rea: 2.295:-

Vi har ju även en vit soffa, som inte är så vit om man tittar noga. Smått blå efter alla jeans haha.
Så vi köpte "soff-shampoo" och sen en spray som man ska spraya på som gör att tyget blir smuts avstötande!

Hoppas det funkar! =)

Nu ska jag tvätta soffan och se om det funkar, adjö.

It's all about P!NK

  Har nyss beställt detta =D:

Dessa skor var Love at first sight !


Och även:
Långt linne - Fuchia
Långt linne - Svart
Tunika - klarblå 

Till det fick jag en gratis goodiebag innhållade;
- Isadora lipgloss
- Flamingo pink
- Isadora Lip treat/läppstift - Golden rose
- Isadora Perfect nail polish - French lily
- Senaste nummert av Cosmopolitan
- Fazercholkad med smakerna;
Strawberry & basil, Pistachio & salt, Lemon & black pepper.


Blir ingen träning idag! blir imorgon när Ty har åkt till jobb. Tänkte cykla till Ica maxi istället.
Vilket är 15 min. i uppförsbacke!


 ! PUSS !


Fredag!

...Idag som jag kommer spendera själv=(. tycker så synd om min man, han har praktik i sin utbildning nu 35 timmar/vecka. Plus att han ska jobba idag-kväll, lördag-kväll och söndag-dag. Och på måndag början har han praktiken igen. Stackaren.


Jag borde gå till gymmet nu, men orkar?


Kunde blivit bättre men men...

Im out! puss

Spotify <3

Sitter och sjunger/lyssnar på 2 pac via Spotify =)
Nostalgi på högnivå hehe.  im diggin' it, bye the way  när jag gick i sexan så var jag och Sanela jättekär i honom...insidan av våra bänkar var fulla med bilder på honom som vi skrivit ut på data-timme.
 Why not...haha

Nu blir det tv!

18:30 Unga mödrar
- Kanal 5
19:00 2 ½ män - Tv 3
19:30 2½  män - Tv 3
20:00 Den rätte för Rosing - Kanal 5

There has to be a place better than this, in heaven
So right before I sleep, dear God, what I'm askin
Remember this face, save me a place, in thug's mansion.


im out!

25 | 02 | 2009

Idag har jag gjort absolut ingeting, tänkte jag skulle göra mig iordning inför träningen så att jag kan gå när Ty kommer hem. Blir ett snabbt träningspass idag (1 timme eller så).

Börjar bli så himla trött på att gå hemma på dagarna, ge mig ett jobb NU!

Jag skulle viljja läsa upp lite matte till sommaren/hösten om jag inte hittat något jobb,  och tänkte jag skulle söka in till malmö högskola när vi flyttar hem sen. Vi läsa Företagsekonomisk grundkurs, där man läser:
  • Organisation
  • Marknadsföring
  • Ekonomistyrning
  • Extern redovisning och räkenskapsanalys
  • Integration
  • Som är på ett år tror jag. Eller läsa något som har med marknadsföring och ekonomi =D.
    Bästa med kuser är att den är på halvfart, så man kan jobba lite sidan om samtidigt.

    Önskar även någon kunde skänka mig 40tusen, så att jag kan gå en makeupartist-utbildning. Men bara för skojsskull.

    Från igår. Idag blir det nog turkost/blått.


    24 | 02 | 2009

    Mitt första inlägg =)
    Idag har jag en himla träningverk i magen, brukar inte träna mage på måndag men var utråkad och hade ingen johanna jag kunde prata med under pauserna. Det värsta är att imorgon onsdag är det träning för mage och rygg, får se hur det går=).

    Någon som kan ge mig några makeup penslar?
       
    Jag behöver lite olika storlekar till att applicera ögonskuggor.
    Behöver även ögonskuggor palette, med starka samt ljusa färger.

    Nä nu måste jag sluta för nu börjar andra avenyn, favvis program <3



    RSS 2.0