3 februari 2010

Fan vad jag inte orkar plugga mer. Kinga ringde mig mitt i pluggandet innan och efter att ha pratat X antal timmar började jag plugga igen. Nu orkar jag inte mer!



Jag vill inte locka er men vi drar till Egyten 10/2. Fy vad skönt det ska bli att slippa denna kyla och snö!
Värme värme och sol here i come.

widht=320

widht=230

Foto av Mexicana Sharm Resort, Sharm El Sheikh


Officiell klass:
4 stjärnor

Finns även spa & wellness, gym, vattensportcenter and so on.

Nämde jag att vi har All inclusive också? :)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Fan va hääärligt=)

2010-02-18 @ 01:35:34
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0