it's too bad, but thats me

Detta är min lediga dag från jobb. Men på torsdag slutar jag!!
Skönt att slippa att gå upp kl. 04.00 det ska jag säga er !
Sedan är jag ledig under helgen och på måndag börjar jag på mitt nya jobb. Som jag glömt skriva om att jag fick.

I fredagas så var jag ju på intervjun vid 14.00 och han sa att redan klockan 16.00 skulle dom börja höra av sig till dom som fick jobbet. Klockan blev 16.20 och jag tänkte att aja, jag fick väl inte jobbet då. Satt mig vid dator och 16.30 ringde han och sa att jag hade fått jobbet. Snabba puckar.
Det är inte lika bra som på Volvo (jobbar där innan jag blev arbetsslös) och verkligen inte lika bra betalt.
Men det är något!

Jobbet är på widht=100.



To do list på min lediga dag:


- Se klart filmen YESman (sedan lämna tillbaka filmerna)
- Tvätta kl. 14.00 - 21.00
- Förbi stan en sväng
- Ringa arbetsförmedling och tala om att jag fått jobb
 ect.


Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: okej! Provade en chocoshake idag, måltidsersättning. Gick inge vidare :p fick inte ner hela =(

2009-09-08 @ 17:32:35
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0