Lyckligaste i världen!

Gud vad jag är trött, men nu är det helg och jag ska inte upp och jobba förens på måndag!
att gå upp klockan 04.00 när man lägger sig vid 23-24 är inte roligt. Eller som i natt somnade jag inte förens vi 1-tiden.

Iaf så ska jag på en jobb-intervju på fredag! Jag längtar som bara den, jag vill faktiskt ha detta jobbet och hoppades på att dom skulle ringa mig, vilket dom gjorde igår!
" jobben rullar in som det ska, det går bra nu" hehe

Men nu har jag inte tid att sitta här, ska iväg på ärenden.
Och när jag är klar antar jag att jag kommer sova på soffan en stund :).

widht=280


Kommentarer
Postat av: Kiiinga

HAHA, sorry sanna ;)



nytt jobb? tell me? nåt kul jag har nytta av?

2009-09-03 @ 21:01:33
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: Lina

Lycka till med jobbet! Håller verkligen tassarna!



Jag är med på level 23! Vad duktiga vi är! Haha!



Ha nu en lugn och skön helg!



KRAM

2009-09-04 @ 18:18:20
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0