Mary Ann's place

Plugg, plugg, plugg och åter plugg.
Här hemma är det massa bokförings plugg, inte så roligt men måste ju göras!

Idag kommer mamma "förbi" (40 mil) och käkar kvällsmiddag. Hon har varit i Falun och ska vidare till GBG och då kommer hon att passera underbara Skövde, haha.



Videon har inget med inlägget att göra. Utan bara är min favorit låt med Volbeat helt enkelt...




Still the crying hurts in your head
Well I'm still beneath your feet
Well oh God don't seems to follow
Hear my prayers until tomorrow's settlement

Side by side with Lucy's stone
You two are forever missing colours in my home






 


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Tjaa!



Yes ja bor i sthlm!



Fan va synd, jag hittade dom på google bara så jag vet inte vart dom finns att köpa tyvärr :( Hoppas det går bra med pluggandet!

2009-10-14 @ 18:37:24
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0