Sminktips

Jag måste verkligen tips om en sak och det är tradera. Som många av er redan känner till MEN.
Brukar ni köpa ert smink där? Mycket av det som finns i mitt sminkskåp kommer nämligen därifrån. Och det är ju inte begangat nu om ni tror det.
Jag brukar alltid köpa mitt I.D bare minarals smink där iaf och det funkar jättebra för mig. Och man får det för halva priset. Där finns allt från foundation, öggonskuggor, mascara, penslar/borstar och läppstift m.m.
widht=220 
Den stor burken (9g) av I.d foundation kan du få för ca. 200-250 kr och butikpriset ligger på ca 485 kr.

widht=200
Jag tänkte att jag skulle köpa den nya Lancome hypnôse Drama - mascaran. För ca 150 kr och butikpriset ligger på ca 275 kr


Jag tycker att ni ska kolla utbudet, för det finns alltid några-många kronor att spara. Tyvärr så finns ju inte ALLT som man vill köpa. Men mycket av det!


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Naajs ju! Jag har köpt mkt smink från tradera, d e grymt ju och billigt :)



Tack för uppmuntran :)

2009-10-15 @ 23:04:54
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0