Den berömda spikmattan

Jag har en fråga ang. den hära berömda spikmattan. Är det någon som har provat den och vad tyckte ni?



Jag har nämligen problem
med min rygg, nedre delen av den.
Och undrar om denna då kommer funka för mig?. Det sägs ju att den ska funka för rygg och nacke. Då tänkte jag att det rör sig om övredelen av ryggen.

I veckan gick jag inne i en affär här i Skövde som är en billigare affär av inredning m.m.
Där sålde dom denna mattan för ENDAST 150 :-
Självklart är det ju nästan inga pengar, men vill ändå inte slänga ut pengar på något som inte kommer att fungera.

Så om du prova denna, skriv gärna en kommentar om vad du tyckte.

 


Kommentarer
Postat av: miamu

Den är en stor bluff, jag föreslår att du går till en kiropraktor som finner felet o sen jobbar du på att motverka o styrka den delen där problemet sitter. Du kanske har sne rygg eller koterna kanske har fastnat... be ett proffs ta en titt

2009-10-07 @ 12:56:50
Postat av: vesna.blogg.se

byxor, tröja, etc =)

2009-10-07 @ 15:03:41
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: emma

jotack samma här (: vad gör du ikväll sötnos?

2009-10-07 @ 19:03:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0