Rolig lista

Vad heter ni? Sanna och - - - - -
Hur träffades ni? Vi var grannar och bodde på samma gata
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 2 ½ år
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Självklart tycker jag ju att jag kör bäst, han tycker nog att han kör bäst.
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, på fredag kvällen när jag hade kommit till honom
Vem sa ”Jag älskar dig” först? Han
Vem är äldst? Jag :)
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Jungfru, han är stenbock
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Tror vi sjunger lika dåligt faktiskt
Håller ni i handen på stan? Ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp
Vad har ni gemensamt? Ja en del
Blev du kär i första ögonkastet? Kan jag ju inte säga eftersom vi var grannar i några år först.
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några ”fri kort”? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Självklart!
Har ni gråtit i varandras armar? Tror inte det
Har ni varit utomlands tillammans? Japp
Vilket är ert bästa minne? Kan inte komma på just nu
Vem lagar bäst mat? Jag tycker att jag är bäst :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser på soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Periodvis
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3 hus ifrån
Brukar ni bråka ofta? Det är mest tjafs om vem som diska/städar och vem som inte gör det
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Gumpen och magen
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej


Kommentarer
Postat av: nelson85

Otroligt vacker, varför är alla vackra flickor upptagna???

2009-11-21 @ 14:55:48

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0