Jag ser det snöar..

..ja nu har det snöat i ca. 2 timmar. dessvärre är det 2 grader ute och det bara smällter =(. Men hoppas det snöar i natt.
Det tråkiga är att det är svårt att ta bilder på smikningar, det är bl.a anledningen till att jag inte gör det så mycket längre. Man måste alltså använda blixten och allt blir skit. Vilket ni kan se här.

widht=230 widht=widht=230 widht=230

På ögon locket är det alltså orange och sedan suddat uppåt med knallrosa. Men ni kan väl blunda och föreställa er om hur bilderna skulle sätt ut =).
 Makeupen är mer orange än den är rosa, så låt er inte luras av bilderna!
widht=180widht=180

Om man vågar och har så kan man lägga en tunn cerice rosa eyeliner precis ovanför den svarta eyeliner och att man gör en längre vinge. Det har jag gjort iaf.

Kommentarer
Postat av: elina

varsegod!:D btw, guuud va fin sminkning:O det ska jag testa nån gång! men det ser svårt ut:O

2009-11-12 @ 13:21:25
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint, men noppa ögonbrynen ;P

2009-11-12 @ 23:59:54

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0