Det är väl tyyypiskt.

Jag är sjuk/förkyld.

Som ni kanske inte vet så jobbar jag mest bara helger på  MAX (hamburgerrestaurangen).
Dom ringde mig och fråga om jag ville komma in och jobba extra i torsdags. Men jag kunde ej eftersom jag var sjuk.

Jag skulle schemalagt jobbat igår, idag lördag och imorgon söndag.
Det skulle bli 4 arbetsdagar på en vecka. Vilket jag verkligen skulle behövt eftersom jag inte har något annat jobb vid sidan.
Typiskt nog är jag sjuk och det var väl bara det som saknades. Hatar, hatar, hatar.

Imorgon ska jag tvinga mig själv dit (och MAX eftersom man inte får jobba om man är sjuk/smittar) eftersom idag och imorgon är hela 8 timmars pass + OB hela dagen.

Vi kan väl hoppas att jag inte smittar längre fast att jag snorar i näsan :)


widht=200widht=200

Var bara tvungen att skriva av min frustration.


Kommentarer
Postat av: elina

GUD va fina ögon du har!:O

2009-11-09 @ 01:15:24
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det verkar ganska olika det där med hur hår ter sig (eller hårbotten). Jag tänker dock prova på ett frisörschampoo så kan jag återkomma med resultatet sen :)



Tack för att du kommenterade.

Ha en bra dag!

2009-11-09 @ 10:53:28
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0