Size zero eller inte?

Störigt att jag inte har sladden med mig. Hittade ett jätte snyggt nagellack i mammas skåp. Heter Paradise red från Rimmel. Men trycker att det blir lite neon orange/röd när man penslar på =).

Jag tycker att fast än att Marilyn Monroe sägs varit en 38:a så är hon sååå mycket snyggare kroppsmässigt, självlkart är hon söt som socker med...
                                                                ...Jämfört med en size zero model
Uuuue.. Sökte på size zero models på google och fick bla. upp denna bilden. No ass or boobs...dvs inte mycket kvinna kvar på henne. Det är iaf min synpunkt. Självklart vill man själv alltid gå ner några kilo, kvittar hur smal man än är tycker jag. Men skulle aldrig kunna låta mig bli så här skinny.

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0