Söndag

Godkväll!. Vi kom hem vid halv 9 har ätit och kollat på tv nu.
Tänkte faktiskt hoppa ner i sängen och forsätta kolla på tv, men tänkte bara skriva ett inlägg så att ni vet att jag lever=).

Jag tog lite bilder på vägen hem och tänkte göra en jämförelse. Om vad eller på vad, får ni kolla in imogron igen för att se. Då jag tänker fixa med det. Hoppas ni kommenterar vad NI tycker med =).

Har inget mer kul att säga så denna bild får, en bild från Halloween.
Gissa vem jag skulle vara=P! Har hängselbyxor och randig tröja om det hjälper :)

Visst e jag het på bilden=P hahaha
Glöm nu inte kolla in igen imorgon!
God natt, puss♥

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0