Söndag idag?

Lördag?? varför känns det som söndag och varför kändes fredagen som lördag?, jag blir inte klok. känns som vi ska åka hem idag, fast det ska vi ju inte!
Anyway jag ska ut och klippa mamma's gräsmatta nu hihi. cant wait. Det var år och dar sen man gjorde det känns det som. Efter det ska jag pressa som fan i solen och tänkte att jag skulle slå 2 flugor i en smäll. Jag har nämligen matte uppgifter som ska redovisas på tisdag. Så jag tänkte att jag skulle göra dom på gräsmatta i solen sen när jag är klar=).
Vad händer för er en sådan solig dag som denna?

En gräsmatta


Jag har glömt min sladd hemma i Skövde så jag kan inte ladda upp några bilder. Hoppas ni klara er tills jag kommer hem. Tur att det finns google...

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0