Ompyssling och DH

Ca 30 minuter tills Desperate housewives börjar. Ska ni se det ikväll? Jag saknar Edie! förra avsnittet var lite sorgligt.
I väntan tänkte jag ta en dusch och skubba mig, sedan smörja på lite summer glow. Har ju inte gjort det på snart en vecka så jag är brun på ovan sidan av armen och vit på undersidan hehe mindre snyggt!. Ska även tvätta håret och spraya i lite silver läggningsmedel, tycker att det funkar förvånansvärt bra faktiskt trodde inte det. Så till er som har lite gula/orangea toner i håret fråga efter läggningsmedel och fägen silver då. Och det behövs ju inte så mycket, en flaska räcker nog till 5-6 gånger och kostar 45kr på åhlens. Bäst blir ju om du häller det i en sprayflaska så att man kan fördela det bättre genom att spraya.
 
 
http://www.tvfanatic.com/images/gallery/desperate-housewives-cast.jpg

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om låten Please Don't Leave Me? Tyck till i min blogg, jag älskar den iallafall :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/pink-please-dont-leave-me.html#comment

2009-05-26 @ 21:28:08

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0