New shoes in a minute

This is the thing, som jag har "jobbat" med. Tog iaf bara några minuter. Hur tycker ni resultatet blev?

Jag vet att vissa är ju kännsliga mot tjockare klackar, tur att det inte är ni som använder dom då =D
                                                                                    
                                                                                     Skor: på rea               49:-
                                                                                    Rosaband:                   7;-
Rosa smalt band:      2;-     
                   Sammanlagt:             58;-                      

Är det billigt or what?
                          

Nä nu ska jag hämta upp tvätten, sen blir det läggdags. Skola imogron vettu!

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

det blev rätt coolt. Tycker dock att dem vara snygga som dem var också :P

2009-05-19 @ 23:45:44
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: ävelicious

det får du gör :)

ååh snygga dom blev!

2009-05-19 @ 23:49:25
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0