Helt fel

Det enda jag kan säga är fy fan.
Hur tänkde dom här egentligen?? Eller vad tycker ni, hiss eller diss på dessa outfitsen?
9. Mary-Kate Olsens klänning är visserligen haute couture från Christian Lacroix men snygg är den inte. Det är en salig mix av olika material och Mary-Kates sminkning får oss att tänka på Frankensteins brud....
Mary-kate olsen
2. Leighton Meesters Louis Vuitton-kläder har debatterats vilt i veckan. Galet? Ja! Kreativt? Absolut! Snyggt? Definitivt inte och därför är hon veckans tvåa på listan....
Lieghton Meester
1. Veckans sämst klädda är tveklöst Madonna! Att hennes outfit kommer från Louis Vuitton skulle man inte kunna tro men så är faktiskt fallet. Hårbonaden som påminner om ett par renhorn ska vi inte ens en gång gå in på.... Plötsligt känns Madonnas eviga träningskläder riktigt snygga i jämförelse.
Madonna

Inget jag skulle valt att bära på röda mattan iaf.

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0