Confession

I have a confession to make!

Imogron har jag matte prov på Procent samt geometri, och grejen är den att jag har inte ens pluggat på geometrin!
Provet är mellan 08.00 - 12.00 så jag hinner inte plugga innan provet. Alltså är det nu eller aldrig. Samtidigt måste jag ju gå och lägga mig snart, för jag måste ju gå upp tidigt. Aaaaah jag hatar mig själv ibland.Grejen att jag nog inte pluggat på geometrin är att jag kommer få ett formelblad med alla formler för hur kan räknar ut arean,omkrets m.m plus att jag får använda miniräknare =)

Men va fan jag längtar ju till imorgon, därför orkar jag inte plugga. Vill ju bara sova och vakna upp att det är fredag.

 Friday schedule
:

- Matte prov
- Körskolan för att boka teoriprov, halkan, uppkörning
ect.
- Lämna tillbaka lite matteböcker till bibblan som jag inte använder
- GÅ till Media markt för att köpa mammas 2 sista presenter. Vad får ni se imorgon!


När jag kollar i min kalender, så har jag mer bokat i den nu när jag är arbetssökande än när jag hade fulltids jobb. Hur kommer det sig?

Men nu tänkte jag kolla igenom geometrin lite och sen blir det nog Sex and the city och läggdags sedan.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Äschdå, men nog går det säkert bra :) håller på dig!

2009-05-14 @ 22:58:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Ah skövde.. brukade vara där ibland då jag bodde i falköping hehe..



Å duu, du hade såå rätt ang Hanghai. Den va ju fan inge speciell haha... när den kom längst UPP då va det skönast hihi men inte mer än så.



Hoppas provet går bra:)

2009-05-15 @ 08:47:28
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Emma

så bra (: hoppas det går bra med provet och allt idag!

2009-05-15 @ 10:48:45
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

visst är den grym :)



Tävling för alla hundtokar ;-) Kika in!

2009-05-15 @ 17:27:45
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0