Bored

Är rätt uttråkad, vad brukar ni göra då?
Själv måste jag gå och lägga mig, skola imorgon 10.30 efter det ska jag till arbetsförmedlingen vilket är mindre roligt.

Resterande av dagen vet jag inte hur den ser ut, kanske borde gå runt i stan och leta upp presenter till mamma, vet en sak jag ska ge henne. Men lite mer än det får man ju ge henne, hon blir ju trotts allt 45 år.
Tur inte mamma läser min blogg, hon skulle nog inte blivit glad om jag skrev hennes riktiga ålder, för hon tror ju fortfarande att hon är 27 =).

Nu ska jag borsta gaddarna och joina babe i sängen.


Snart en 45 åring =)
Här var hon iofs "bara" 42-43år

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa eller hur :D me likee

2009-05-12 @ 08:38:52
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Kiiinga

HAHAHA, okey då sanna ;) tycker det är mycket enklare och svara när man är inne på sin sida ändå! ;)

2009-05-12 @ 10:27:54
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0