Ändrade planer

Jag skulle gå till Maxi idag tänkte jag...MEN det regnar ute och jag har nackspärr, haft det sen igår morse. Rätt så jobbigt måste jag säga. Och vi har ingen nackkrage hemma så jag sitter med 3 halsdukar runt nacken hehe.
Så det får blir willy's istället. Gissa vad jag ska handla? joooooo lösgodis! kan ni tänka er, minns inte senaste gången jag åt det. Köpte ju detta diet godis för ett tag sen och det tog slut igår och idag fredag MÅSTE man ju ha godis =).

VAD SKA NI GÖRA IDAG / IKVÄLL ?

Själv ska jag ligga hemma i soffan med min nackspärr, mindre kul.

Mindre hett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja x)

2009-05-08 @ 19:41:04
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0