17 maj

Grattis till alla norbaggar idag! Idag är det syttende mai, vilket är Norges nationaldag!



Varför är det okej att ALLA normänn får supa skallen av sig den 17 maj?, men om vi svenskar skulle supa den 6 Juni, ja då är vi helt plötsligt patrioter, rasister, nationalister m.m you name it.

Inte för att jag bryr mig om jag skulle kunna fira 6 Juni så som jag firar midsommar, julafton, ect. Men kan tycka att det är lite löjligt att man inte kan fira sitt lands nationaldag utan att bli kallad det ena och det andra.


Ps. Godmorgon på er!
Ds.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha japp stjärnor is my thing

2009-05-17 @ 10:29:39
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0