Nyttigt godis som är gott

Tänkte att jag skulle ta en sväng i stan så att man kan få lite frisk luft. Sitter/ligger ju bara här hemma och nyser och hostar sen andas jag in det igen. Inte bra.
Ska gå förbi in och handla på Willys med. Fredag kväll idag och då blir det Dietorelle godis=). Ni vet dom som är sockerfria och kalorisnåla. Ska försöka leta reda på fler soter än bara jordgubb.
" Dietorelle är ett sockerfritt godis för dig som vill njuta av det goda med
godare samvete.Vill du dra ner på kalorierna men behålla smaken och kvaliteten? Då är Dietorelle
godiset för dig. Till exempel finns det bara 2,7 kcal i en sockerfri Dietorelle
Strawberry. Smaka själv! "

MUUUUMS

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!



Vad gör du idag?

2009-03-27 @ 13:35:41
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0