Är du nyttig eller onyttig?

Kom och tänka på en sak, om alla skulle göra som mig skulle folk kanske vara smalare/hälosamare och även ha mer pengar över i plånboken. Tänkte på fredag & lördags kvällar för folk som ligger hemma med chips,godis och läsk.
Jag dricker alltid kolsyrat vatten, och dippar morotsstavar och det är godare än godis! Let me tell you.

Onyttiga & dyra valet:
-
Coca cola:              12;-
- 1 Chips påse:        17 ;-
- Ca 0,3 kg godis:    20:-   
                                    49;-
Nyttiga & billigare valet:
- Skånemejeriet's naturell lättyoghurt (0,5%): 11;- ( i Skövde)
- Estrella dippa: (Holiday's blir godast)              8;-
- 1 påse morötter:                                                   6;- ( Willys)
- Loka                                                                     8,50;- 
                                                                                 33,5;-

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

HAHAHA.. den var rätt ball ;)

2009-03-04 @ 21:14:22
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0