Smiled with the rising sun

Godmorgon! Onsdag idag och jag fick vakna upp med solsken, mysigare kan det inte vara. Hoppas solen skiner hela dagen!
Jag saknar att jobba, saknar Volvo och allt som har med det att göra, kan inte världskrisen vända snart så att min gamla chef kan ringa oss alla så vi kan börja på Volvo igen!=( Tänk att jag har monterat motorn till en sådan här. Fast till lastbilar som tillverkas nu 2009.(lite 2008)

  Volvotruck FH13
















Så här ser motorn ut när den är klar:

Motor MD13

Skulle vilja hälsa till Kinga!  HEJ HEJ! hoppas du har en bra dag på jobb!
Nu ska jag göra mig iordning för lite träning
Ajökens

Kommentarer
Postat av: Anna

hej sannis! ja om motern ändå kunde se ut så när den var klar och inte urfult målad i grönt...bläää!

saknar oxå jobbet en del, tiden går ju inte dirket fort utan att ha nått att göra om dagarna och mest saknar ma natt stå och montera och prata skit, mest prata skit kanske:-)

kramar

2009-03-14 @ 13:57:42
Postat av: Sanna

Ja eller hur!..hittade ingen bild med grön motor kanske tur det för dom är så fula=P.

Nä dom gör ju inte det, håller på att dö här hemma. Du har iaf något att längta på som kommer snart =) När var BF? puss

2009-03-14 @ 19:54:52

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0