Rosa påskfjädrar

Hej hopp i lingonskogen!
Idag har jag varit på AMS och pratat bla. Äntligen börjar jag fatta nu, allt är som det varit hittils fast ändå annorlunda =).
Sedan en sväng om in på Willy's för att handla lite, och idag blir det tydligen hemmagjord pizza. Jag ska snart börja göra pizzadegen så att den får jäsa lite. Blir med tomatsås, strimmlad kalkon, paprika, skivade tomater och ost. Tror jag det kommer bli, får se när jag väl har börjat.
Men nu tänkte jag kolla ett avsnitt av Desperate housewives och äta ett litet mellanmål.
 
Köpte också tulpaner, påskliljor och 2 paket fjädrar. Och så här blev min påskvas/påskris.
(psst. grenarna som fjädrarna sitter på är bara vanliga kvistar som jag prockat här utan för! billigt och bra! Vänar om skogen med tjohoo)

 

Får nog ta en liten uppdaterad bild när tulpanerna och påsklijorna slagit ut=).

Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0