Plantagen

Godmorgon! Vaknade kl. 8 idag och ligger fortfarande och gosar i sängen. Men det får man väl om man är sjuk?=)
Igår var vi iväg till Plantagen för att köpa blommor till balkongen och till fönsterblecket utanför extra rummet och tomat frön som jag ska så i kruka och ha på fönsterblecket i köket ( våra fösnterbleck är jätte stora). När jag kom hem så kom jag på att man kan ju inte ha dom ute fören det börjar bli plus grader på natten, annars fryser dom ju. Vilket det inte är i Skövde ännu så jag fick sätta fjädrar i dom och sätta dom i trappen som lite påsk pynt tills det blir varmare ute.


Börjar bli hungrig nu så jag tänkte käka frukost.
 Puss & kram

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0