Fylla i lista, i brist på annat

Vad blir ditt namn baklänges?
Anna's =D
Har en dröm gått i uppfyllelse?
yes indeed
Minimorötter eller pommes frites?

Pommed
Vad längtar du mest till just nu?
Körkortet och sommar

Hur gammal har du tänkt bli?
80+ kanske

Har du haft vattkoppor?
Japp
Vad drömde du inatt?
Minns inte
Vilken tv-serie är bäst? 
Finns rätt många som är bra 
Höga eller låga strumpor?
Höga
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Grönt & vitt har jag för mig
Bikini eller baddräkt?
Bikini!

Är du mörkrädd?
Det kan du skriva upp att jag är!
Riktig gran eller plastgran?
Riktig gran eller ingen gran!

Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara släckt

Godaste drickan till frukosten?
Te, helt klart!
Duscha eller bada?
Bada, men har aldrig haft badkar. Så det blir alltid duscha för mg=(
Har du gråtit i skolan nån gång?
Inte vad jag kan komma ihåg
Hur tar du dig till jobbet?
Cyklar, när jag har ett jobb
Sjunger du på toa?
Nej, men i duschen

Vilken färg har din jacka?
Den jag använder just nu är svart
Använder du långkallingar?
Nope
Vilket land vill du åka till?
Alla länder utanför skandinavien
Vad ska du göra NU?
Svara på resterande frågorna
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, han sitter i vårt vardagsrum just nu
Har du sett din bästa vän gråta?
Det har jag nog
Vad åt du senast?
Pannkakor
Har du fått någon komplimang idag? 
Inte vad jag kan minnas
Vilka språk talar din mamma?
Svenska, engelska, tyska
Vilka länder har du bott i?
Sverige bara
Senaste piercingen?
Ingen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
2 veckor sedan, till Malmö
Har du däckat/spytt för att du druckit? 
Yes i have 
Suger det här?
Börjar bli långtråkigt
Har du varit på stranden?
haha ja, men inte i år dock.
Har du varit på ett party?
hehe yes
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Inget, med tanke på att jag inte har någon bror =) 
 Har du varit utomlands?
Ja, ett antal ggr
Vad var den senaste drömmen du minns?
konstig och hemsk!
Vad ska du göra i helgen?
Vet ej, fira midsommar i guess
När va du riktigt sjuk senast?
Var ett tag sen
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Kan man skriva sånt här? :)
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar hur mycket klocka är
Vad ska du göra efter det här?
Fixa något att äta, har ju inte ens ätit middag idag.


Kommentarer
Postat av: Kiiinga

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Kan man skriva sånt här? :)



hahahaha :P

2009-06-17 @ 21:16:41
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: Kiiinga

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Kan man skriva sånt här? :)



hahahaha :P

2009-06-17 @ 21:20:22
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: isra

SV: Hihi ♥. Jaa då har varit helt toppen för ni mina läsare har gjort min dag :) sj då ?

2009-06-17 @ 21:59:10
URL: http:// israas.blogg.se/
Postat av: jenny

sv. nej frsörn hade inga tider idag, så imorgon ska jag fixa min lugg så det e jätte skönt :) åå, gick det bra att övningsköra? kram<3

2009-06-17 @ 22:30:46
URL: http://jend.blogg.se/
Postat av: sara

jag har vart med joel :D



ska vi lägga till varann på bloglovin? (a'

2009-06-17 @ 23:35:19
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; hehe ja vet hur det känns, ska börja plugga teori boken här med o skaffa ett amerikanskt körkort! Här händer dte inte så mkt, bara degat och utfört en massa ärenden ida usch! Har du nå skoj planer inför midsommar?

2009-06-18 @ 09:02:21
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Kiiinga

HALLLLLLLLo, vad hände? inga inlägg?

2009-06-18 @ 14:42:41
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0