Bored

Man får bara svara med ett enda ord på varje fråga!

1. Din mobiltelefon: Nokia
2. Din äkta hälft: Mannen

3. Ditt hår: orange:t(?)
6. Det bästa du vet: Kärlek

7. Din dröm inatt: Konstig (hahah)
8. Din dröm/ditt mål: Ekonomiskoberoende
9. Rummet du är i: Extrarummet
10. Din hobby: Inget
11. Din skräck: Sprindlar
12. Vill du vara om 6 år: Mamma
13. Var du igår kväll: Hemma
14. Vad du inte är: Lång
15. En sak du önskar dig: Jobb
16. Var du växte upp: Malmö
17. Det sista du gjorde: Pratadeitelefon
18. Dina kläder: Myskläder
19. Din TV: Påslagen
20. Ditt husdjur: Sambon
21. Ditt humör: Likgiltligt

22. Saknar du någon: Mannen!
23. Din bil: Grå
24. Något du inte har på dig: Hatt
25. Favoritaffär: ICA Maxi
26. Din sommar: Varm

27. Älskar någon: JA
28. Favoritfärg: Coral
29. När skrattade du senast: Idag
30. När grät du senast: Idag


Nu blir det sängen, japp lite tv tills jag somnar. Har tvättid 07.00-14.00. Fast jag lär ju INTE gå upp 7 för att tvätta. Men runt 9 iaf =).
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

hejsan.. kikar in här:) allt bra med dig?

2009-06-11 @ 10:12:58
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0