Dagens feja.

Jag kör ju inte dagens outfit som ni kanske märkt, för jag kör ju dagens sminkning i vanliga fall.
Idag kör jag på stor för det blir dagens feja! Hehe

Fläta i håret på sidan, lite vågit/volym:igt hår.
Mina älskade Cherries örhängen.
Turkos & brun ögonskugga (la lite guld över det bruna i slutet)
Aprikos färgat läppstift med lite  röd läpppenna över.
No foundation, puder eller rouge.
Tyvärr har jag ingen close up på sminket.


Ursäkta för suddiga/dåliga bilden. Men har en lampa ovanför huvudet och då utlöste inte kameran någon blixt, sedan är den självklart tagen med mobilkameran som alla mina andra bilder är.

Har ni sett hur ljust mitt hår har blivit?, jämför dock inte på huvudet med tanke på lampan men på sidorna =).

Nä, nu ska jag sätta på en Volbeat skiva på högsta volym och städa! Tur att vi äger en superduper bra förstärkare

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint sminkat :)

2009-06-12 @ 19:09:54
Postat av: Helenawj - gratis bloggdesign

Nä exakt! och jag gillar överhuvudtaget inte mycket bakgrund, det får typ vara 10 % bakgrund men inte mer, då är det ingen bra bild tycker jag :)

2009-06-12 @ 19:28:15
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ja det var dyrare än jag trodde det skulle va med mat och så, men ett jätte trevligt land.



Kramis

2009-06-12 @ 19:34:23
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Zandra

snygg sminkning;)

svaren kommer lite senare ikväll,efter filmen;)

håll ut sötis

2009-06-12 @ 20:24:09
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0