Ovanlig lista

Duschcreme: Just nu pro sport (sambon's)
Shampoo: Respons med nektar
Balsam: Respons med nektar
Hårinpackning: Schwarzkopf Gliss hair repair - Nutri-protect Repair gel mask
Torrshampoo:  -
Hårprudukt: Proffs - Mousse maximun extra strong
Hårspray:  Garnier Fructis style - Long lasting volume
Lock-/plattång: OBH nordica - Björn axén tools
Bodypeeling: -
Bodylotion: Yves rocher, the body shop & Nivea.
Kroppsprodukt: Lotion
Solskydd: None, men har after sun!
Parfym: Paco rabanne, Chanel, Guess x2, Naomi Cambell x2, Ralph Lauren ect...
Deodorant: Dove - go fresh
Ansiktsrengöring: Nivea visage - Gentle cleansing milk
Ansiktsvatten: -
Ansiktscreme: Nivea soft - face creme
Nattkräm: -
Ögoncreme: -
Ansiktspeeling: Loreal man expert - soft scrub micro beads (ja du läste rätt, jag lånar sambon)
Ansiktsmask: -
Primer: -
Concealer: Maybelline & H&M
Foundation: I.D Bare minerals & Loreal - true match minerals
Rouge: Isadora & Hello Kitty
Bronzingpowder: Ett man fick gratis med tidningen Solo.
Mascara: Maybelline - Volum' express lift-up & Maxfactor - 2000 Calorie dramatic look
Ögonskugga: Allt i från H&M, Hello kitty, Isadora, Lanmei, Stargazer m.m
Ögonbrynspenna: H&M
Ögondroppar: Från apoteket
Läppprodukt: Lypsyl
Läppstift: Läpppenna ska det vara!
Läppglans: H&M & Isadora
Nagelack: Isadora

Kopiera gärna och fyll i.
Rolig och annorlunda lista men rätt jobbig, fick i bland springa och kolla vad det är för produkter man använder hehe.
Läggdags snart kanske, får se hur länge till jag orkar stanna uppe.

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

haha.. fyfan, kan tänka mig hur jobbig dne är :P

2009-06-18 @ 23:40:48
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Inte här i Japan. Midsommar är ingen högtid här så IKEA är öppet som vilken helg som helst! Men dom har midsommar event!

2009-06-19 @ 02:40:36
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: jenny

japp jag bor också i skövde

2009-06-19 @ 08:46:21
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0