Saknar....

Så, då har vi varit på min mans lilla syster's student. Som INTE är så liten längre, tiden flyger iväg.
Han är även nyss kört iväg till Trelleborg, för han ska ha sin bil stående där medans han är i England. INTE så smart att ha den stående en vecka i det området i Malmö som våra mammor bor i. JA hans mamma och min mamma är grannar, det är så vi träffades en gång i tiden. Nu fick ni reda på det med=P.

Så nu ska jag äta glassen han köpte till mig igår och gråta och tänka på honom hehe.
Nä men funderar stark på att ta upp mamma's laptop där uppe och lägga mig i bäddsoffan/sängen och kolla på tv. Det tråkiga är att hon bara har tv box här nere, så går jag upp får jag kolla på vanliga kanaler bara, om jag inte sätter på någon film.

hmm tough choise. Får se vad det blir, nu blir det glass iaf =)


Kommentarer
Postat av: Emma

nu är regnet här iaf haha! har regnat som tusan nu på morgonen ju. hur är allt med dig idag?

2009-06-05 @ 08:04:56
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0