New shoes from England

Fy faaan vad roligt det var med halkan =). Skulle lätt vilja göra om det!.
Idag ska jag laga middag till honom och mig. Lite mys med film och så också.
Vet ej om jag ska orka sticka i väg och handla jordgubbar som dessert. Förvisso har vi 2 sorters glass, marängbotten, grädde samt även godis (japp det är hälften kvar). Eftersom mannen inte är big fan av efterrätt så känns det inte så viktigt. Men han kanske vill ha coca cola, för cola i kolsyremaskinen är inte den godaste =P.
Älskling kom ju hem igår, och hade med sig skorna + väska.

Klicka på bilderna

width=250 width=250
Färgen Coral vart slut, så älskling valde blå istället för rosa. Han tyckte dessa var snyggare, och jag kan hålla med honom!
width=250 width=250
Dessa är sooo fab! Lite väl hög klack, men men jag klara allt! Vad tycks? Är dom inte läckra?
Ormskinsimitation och färgen bronze

width=250
Enkel axelremsväska. Inget speceiellt men den kostade £5 =)

Nu ska jag börja med maten.

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: a det e trist, men jag ska gå ditt imorog och fixa min dåliga lugg ;)<3 och vad ska du göra?

2009-06-16 @ 23:29:46
URL: http://jend.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; Ooh dem svarta skorna va fierce:) work it:D roligt att halkan gick bra:) va blir det för skoj idag?



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-17 @ 08:55:30
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0