Fylla i listor

Jag gör verklgen ALLT för att slippa plugga =).

Vad heter du: Sanna
Ålder: 22
Vad gör du: Inget, men borde plugga
Vad längtar du till: Att sambon ska komma hem!
Vad händer i helgen: Det har inte hänt så mycket. Städ och plugg. 
Senaste hånglet: Älskling
Hände nåt mer: Gissa ;)
Vad har du på dig: Mjukis
Favoritöl: Mariestad
Vad blir du glad av: Kärlek & vänner
Vad blir du ledsen av: hmm vet ej...
Vad ska du göra idag: Slappa eller snart sova iofs 
Favoritsnabbmatställe: Orientalplace i Skövde 
Vilken låt lyssnar du på nu: Hör bara ljudet från tv:n just nu
Vad dansar du till: Det som är bra
Vem saknar du: Min söta nallebjörn, vad jag ska krama och pussa honom när han kommer hem.
Bästa Hang-outet: Rådhuset (ett cafe i Skövde)
Nått någon inte vet om dig: Jag tog studenten med oacceptabla betyg.
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Jag-vill-ha-ett-jobb.nu 




HUR

Svarar du i telefonen: Hej eller Sanna
Gör du när du är kär i fel person: Vet inte
Tycker du om gul-bil-leken: Kul, men bara när man är först på att hitta en gulbil.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Använder inte plånbok, bara plastic card
Mycket är klockan: 22:45
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning... är inte ofta där inne
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Sambon: "Jag älskar dig jättemycket sötnos och jag saknar dig..."
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Älskling
Pussade dig senast? Min man
Vill du kasta en sten i huvudet på? En sten? i huvudet? haha ingen
Saknar du mest just nu? Han snygga & sexiga killen som jag bor med.
Ska du träffa imorgon? De peroner som finns på stan imorgon
Sov du med senast? Sambon
Festade du med senast? Minns inte
Vem fick du senast sms av? Mamma

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, provat
Gjort en bakåtkullerbytta: Mycket möjligt
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej

Kommentarer
Postat av: /M;

fin blogg, ha det bra! :D

2009-06-14 @ 10:39:15
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0