BEN & JERRY'S

Igår när jag och my love gick på stan så diskuterade vi eller jag. Att jag stör mig på folk som VARJE gång dom ska käka Ben & jerry's så MÅSTE dom visa det på sin blogg. COME ON! det är en fu-king glass. Det är ju inte så att man skriver varje gång man ta en bit godis ect. Jag vet att den är god och så, men det finns ju en gräns. Och vad är dealen med att fotografera vad man äter till middag med? aja sånt jag aldrig kommer fatta i guess.

Iaf till saken nu, så var ju han på hemköp igår kväll och när han kom hem sa han:

"Jag har köpt något till dig, men du får bara äta den om du går ut och springer imorgon!"

HAHAHAH vi får se hur det blir med det ;D

Han hade alltså köpt en halv liter Ben & jerry's till mig.
Han är så SWEET min man.
Frågan är hur jag ska hinna ät upp allt innan jag ska hem? haha



Denna smaken handlade han.

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

Mm, den är super god ;)

2009-06-04 @ 12:57:49
Postat av: georgia

haha oj kommer inte ihåg riktigt vad vi pratade om eftersom att jag inte har kunnat logga in på länge.

2009-06-04 @ 14:08:10
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag vet, dom sa det :P

2009-06-04 @ 17:52:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0