Tillbaka

Hej hej. Det var ett tag sedan jag skrev nu.
Kom hem till Skövde måndags kväll/natt och har inte orkat skriva. Vill bara spendera tid med min man. Han var så sweeet som körde ner till Malmö när jag kom från Tyskland och sedan kör hem mig! Skönt att slippa ta tåget.
Å andra sidan måste jag hittat världens bästa kille som kör 38 mil + 38 mil för att hämta mig =).

Jag hade det iaf helt underbart på Nürburgring, som vanlig då!
Träffade även Michael Persbrandt som var där i år igen. Ny bil hade han med, en Nissan GT-R.
Som mamma sa: " Det var han som började att hälsa på oss" .
Dvs i år så var det vi som kom fram först och hälsade när han kom, och om han nu skulle tycka det är jobbigt så borde han ju inte pratat med oss från första början, eller hur?

Nä, nu vill jag att älskling ska komma hem, jag saknar honom massor även om han bara varit borta i 2 timmar hihi.
Här kommer lite bilder från resan iaf.

 width=
Här är bilen som jag körde!


Här är ett av varven som jag körde med den.


Mamma i kön på väg ut på banan.


Mamma i full fart!

 width=
Persbrandt

 width=
I år vart vi busiga och sprayade på banan.


V-tecken och mammas och mitt namn nere i Adenauer Forst kurvan.


På väg hem hade någon jävlen låst bomen för oss. Men vi lyckades komma ut till slut när en tysk gubbe öppnade för oss.


Kommentarer
Postat av: Janette

Allt ät jätte bra med mig :)

Sjölv då?

2009-07-29 @ 22:07:24
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Det var gulligt av honom att köra till dig:)



Det e bara fint här:) sj da? hur känns det o vara tibax? Nu ska jag nog ut på terrassen och steka lite:)



Kram:)

2009-07-29 @ 23:00:49
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: jenny

jag söker sjukt mkt hela tiden, men inte napp nånstans. så himla tråkigt! synd att de inte hört av sig, du får ringa o kolla med dom!

2009-07-30 @ 11:52:01
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0