Nu är det jul här i vårt hus...

Det var ett tag sedan jag skrev nu, och roligt nog är det några läsare som kommer in varje dag och tittar! Kul!

Jag har bara varit i Malmö tisdag-söndag. Har träffat vänner, mamma, pappa och till och med jobbat lite åt mamma's företag. Körde budbil från Malmö - ängelholm - kungsbacka - göteborg - Malmö. Vilket var jätte roligt, lyssnade/sjöng till musik och körde samtidigt som man får betalat. Bättre blir det väl inte?


Igår kläddes även den obarrade julgranen =). Samt att jag fixade lite julkrukor med hyasinter, grönmossa, presentsnöre och stjärnkonfetti.


Det blev den på Rusta som är 120 cm.

widht=450

widht=350







Kommentarer
Postat av: Kiiinga

den blev juhuuuuh fin ;)

2009-12-15 @ 20:45:01
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mys mys =)

2009-12-15 @ 22:12:55
Postat av: Sidney The Singer

Mys mys =)

2009-12-15 @ 22:13:05
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0