Film, smink och poker!

  Igår kväll så stack jag och älskling till Hemmakväll och hyrde 3 filmer. The women, Skotten i Knutby - vägen hem & Julia.
 Vi har sett dom 2 första redan. Dom var bra! Skotten i knutby är ju helt störd - Rekomenderas!
Nu tänkte jag lägga mig i soffan med laptopen och spela lite poker på internet. Dock med "gratis pengar", dvs inga riktiga pengar. Men vem vet kanske en vacker dag. Det går ju rätt bra =)


Här kommer en sminkning från helgen. Jag blev nöjd med resultatet, men sedan när jag skulle fånga det på bild så blev det lite halvdant :(. Men men det kan inte alltid bli perfekt på bild! Hoppas ni kan föreställa er!

Lila (+lite rosa), mörkturkos/blå, samt svart

widht=170widht=150
 

widht=200  widht=165  

Kommentarer
Postat av: Jenny

japp då vet jag vart du bor:)

2009-08-10 @ 09:41:22
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Hilda

Coolt ;D

2009-08-10 @ 14:44:57
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0