Nothing last forever !

"åhh gud, vad hemskt. Du är inte ensam. Ni var ju som gjorda för varandra ovs."
Jag citerar några läsare i Egoinas blogg.

Japp Jimmy har tydligen gjort slut med henne. Och nu går jorden under. Jag menar 80% av hennes inlägg består ju av honom. Så vad ska hennes blogg nu handla om då? Kommer den att finnas kvar ens?
Haha ja, only time will tell.



Och förresten så var han inte alls fin, och hon kan nog hitta en snyggare pudding!


Jag är sugen på att ändra om i min blogg. Ändra textfärg och bakgrundsfärg samt bakgrundsbilden (vita rosen), det blir nog inte ikväll. Måste först se vad jag ska ha, några förslag? Jag ska nog fixa med det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

hahaha du e lite av en vicious flicka:P only time will tell va hihi:P



Va har du hittat på för skoj denna lördag?



Kram:)

2009-08-23 @ 00:08:48
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0