Hej

...det var ett tag sedan jag skrev nu. Jag har varit på truckutbildning hela vecka 08.00-16.00 samt att det ligger i strax utan för Skara så det tar dryga halv timmen att köra dit. Och trött är man när man kommer hem. Senaste gången jag gick upp tidigt / jobbade dagtid  var ju 2007! Jag har ju jobbat kvällsskift efter det bara, samt att när man är arbetsslös går man ju inte upp kl.06 frivilligt direkt!
 
Iaf nu har jag truckkortet, eller jag blev godkänd iaf. Kortet kommer hemskicka efter ca 2 veckor.
Så nu får jag köra motviktstruck :D


Nu måste jag äta börjar bli hungrig.
Ps. att ladda upp bilder har tydligen fungerat hela tiden för mig, bara det att jag råkat komma åt en "knapp".
Så det funkar nu! ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh. vad kul att du är tillbaka OCH GRATTIS till trukkortet :P

2009-08-21 @ 16:36:05
Postat av: Kiiinga

HAHA.. glömde namn och stavade fel. truCkkortet skulle där stå!:P

2009-08-21 @ 16:37:07
URL: http://kiiinga.webblogg.se/
Postat av: Lina

Grattis till truckkortet vännen! Nu kan vi köra ikapp! Haha! Har du fårr jobb nu då?



KRAM

2009-08-21 @ 17:13:56
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

jo det e sant, men har aldrig varit så förtjust i att handla online bara:S En dålig vana kanske:P



hehe det va intressant, skaffade du truckkortet för nån viss anledning el bara för att ha det?

2009-08-22 @ 05:08:24
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0