FarmVille

Jag saknar min man som in i bomben! Bättre blir det inte när han ringer och berättar/pratar om saker som får en att lämna jorden för en liten stund! Åh han är mannen i mitt liv  widht=20.


Måste säga att jag har fastnat totalt för FarmVilleFacebook, någon mer som spelar det? Väldigt roligt är det iaf.
Så nu medans jag väntar på att kunna skörda mina grönsaker & bär, tänkte jag städa!
Jag ska börja med att bädda rent vår säng. Ska även vända om resårmadrassen så att där vi nu har fötterna kommer vi ha våra huvuden. Det är ett bra tips för att förlänga din/er säng genom att vända både på resårmadrassen samt bäddmadrassen. Och att göra det ca 1 gång om året. Plus att varje gång känns det som om att man har fått en ny säng, eftersom den blir lite hårdare i rumpan och ryggen. Vilket jag gillar eftersom jag har problem med min rygg!

Glöm inte bort att dammsuga säng + madrasser när du ändå är igång! Bra för att även lindra allergier.

Så här ser våran säng ut!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är helt galen i det där jäkla farmville! Haha! Jag spelar och spelar!! Haha! Galet ju!

Tiden bara springer iväg!



Kram tjejen!

2009-08-22 @ 20:27:30
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0