Vi ska dansa i neon

Detta följde med hem innan. Jag hittade massa fint på Backstage, men vill ha det från shock också och då blir det rätt dyrt nu när man är arbetssökande iaf.
                                               
Ögonskugga från Viva la diva - Neon grön                       Toning - Mellanblond
Jag vill ju ha mitt hår ljusbrunt nu till sommaren, och eftersom min hårfärg just nu är mahogny så vågar man ju inte köpa någon blondering i fall att det skulle bli rosa eller liknande. Så det fick bli en mellanblond toning, bara så att jag kan få bort det röda i håret innan jag färgar det i den nyans jag vill ha.

Ögonskuggan var inte den bästa ögonskuggan, jag gillar lösögonskuggor så att jag kan applicera dom med pensel. Och det blir lite svårt när det är i en liten "flaska" så tyckte inte att det la sig lika snyggt som det brukar. Men här är ett halvdant resultat iaf.


Kommentarer
Postat av: Lollo o Carro

färgen va iaf jättesnygg! :D

2009-05-15 @ 21:46:58
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: helen

färgen var fin :)

2010-09-06 @ 10:25:54
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0