Matematik A

Jag kom hem 16.50 idag och då hade jag INTE varit och tränat. Möte J & F på vägen till Vuxenutbilningen här i Skövde, så dom följde med mig dit. Nu ska jag äntligen börja studera Matematik A & B, pratade med T innan och han sa att jag kan ju läsa någon mer kurs samtidigt bara så att jag kan få ihop mer poäng sen när jag ska söka till högskolan. Får se om jag väljer och vilket jag i så fall väljer. Efter det gick jag iväg till arbetsförmedlingen för att prata om jag kan få ersättning från A-kassan och studera samtidgt. Ska dit igen och prata med en person som vet mer om dom frågorna och så. Man vilj ju inte helt plötsligt bli av med sin ersättning.

Morgon dag blir som följer:
Övnings körning med bilskolan kl. 11.45 - 13.05
Prata med mannen på AMS om studering.
Träna Bodystep med J kl. 18.00-19.00


Håller på att baka kladdkaka, det är ju SÅ LÄTT!
Halv sats, 3-4 portioner:

50gr smör
1st ägg
1dl strösocker
2tsk Vaniljsocker
1 ½  msk Kakao
1dl Vetemjöl

Sanna

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

NEJ, du ska FAN inte bli STUDENT :P

2009-04-02 @ 11:23:12
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0