Tips till headern?

Jag är sugen på att ändra min design lite och att lägga upp någon bild eller bilder på min header men vet inte vilket tema jag ska välja eller om jag bara ska ha bild(er) på mig själv.

Någon som har lite tips om vad man kan göra?

Imorgon har jag iaf matte provet (kl. 15-18.00) så efter det tänkte jag hålla på med det. Hoppas på att få många förslag tills dess!
Ligger redan i sängen och kollar på tv och tänkte gör det tills jag somnar, vill gå upp tidigt så att jag kan plugga några timmar innan jag sticker iväg och skriver.
Hoppas att ni har haft en bra start på den nya veckan...det har jag haft iaf=)
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej (;

2009-04-28 @ 06:51:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: oh om du visste hur gott det var ;)

2009-04-28 @ 11:54:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0