Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Likgiltlig
Favoritgodis: Saltlakris och choklad 
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, massor

Kläder just nu: Rosa leggings, långt linne i svart och en svart jacka(som jag bloggat om innan)

Musik just nu: Ljudet från tv:n

Vad sa du senast: Minns jag inte

Sommarplaner: Jobba om jag kan hitta mig ett jobb

Fisk eller badkruka: FISK!

Längd och vikt: 161 cm och vikt = för mycket:D

Hur många kuddar sover du med: Vi har 8st, så 4st var =)

Favoritväder: Sommar och sol

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: MUSIK, mat och sällskap

Spelar du nåt instrument: Nope

Morgon- eller nattmänniska: Morgon

Sparare eller slösare: Berors på vad som gäller, men oftast en kombination av båda=)

Vem är viktigast för dig: Min man & Mamma

Bästa film: Har nog ingen
Tror på liv på andra planeter: Japp

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet(?)

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Har 0 just nu, men tänker skaffa 2 iaf!

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Ja tyvärr

Snarkar du? T påstår det, har aldrig hört det själv =)

Stjärntecken? Jungfru

Rädd för insekter? Aaa du!

Äckligaste insekten: Spindel och geting

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bli genomskinlig och gå runt och se vad folk gör och skrämma dom ect.

Vad vill du jobba som? Budbilschafför,montör, åkeriföretagare, sminkös m.m

Chips, morötter eller godis? Självklart godis

Pizza eller hamburgare? Inget helst

Skriver du dagbok? Räknas blogg, så ja.

Har du någon flickvän/pojkvän? Japp

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill, men är sjukt rädd för nålar så blir nog lite svårt.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Alltid sjukt välstädat, är en liten pedant :).

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig, jag är höjdrädd.

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger (?)

Hur är din drömtjej/kille? Som T hihi

Hur många syskon har du? 0st biologiska, 2st ingifta systrar.

Vad är du mest rädd för? Spindlar, spindlar & spindlar

Är du rädd för blod? Lite

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell & Restaurang, tycker om att laga mat.

Anser du att du är stark? Mega stark haha

Brukar du sola? Ja, när det är sol ute

Röker du? Nej =)=), slutat.

Snusar du? Snusläpp? Nej

Kaffe, te eller inget? Te

Har du en besatthet? Vet ej, kanske att jag måste dammsuga minst 2ggr i veckan annars får jag panik. Hatar när man gå barfota och det fastnar skit under fötterna.

Kommentarer

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0