Tacos + desperate housewives = sant

Goddagens!
Jag hade kul igår! Och det blev utgång, MEN inte på Bogrens haha alla utom jag och E gick dit. Han och jag stack istället till Husaren och ner på Backstage. Dansgolvet där dom spelar rockmusik =D.

T jobbar kväll idag, så det blir myskväll med mjukis, tacos till middag och några avsnitt av desperate housewives med godis! =). Måste nog ta fram köttfärsen från frysen snart om jag ska äta idag.

Själv klart ska det vara nyttigt godis=P
Oooh kom nyss på att jag har ju morötter och dippa hemma=). Får om jag fixar lite sådant sen.

TACOS!

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

hallå, vad har hänt? ingen msn längre????

2009-04-05 @ 22:42:01
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0