Göteborg - Liseberg - Malmö

Ändrade planer. Jag och sambon blev bjudna på fest imorgon valborg. Men det bär av till Malmö istället =).
Mamma fick en körning till Göteborg, så imorgon åker jag med tåg in till Göteborg också ska vi gå på Liseberg sedan åker vi till Malmö. Mannen får ta bilen själv till Malmö sen åker vi tillsammans hem.
Liseberg har fått en "vuxen" karusell som heter Hanghai den verkar inte så jätterolig, men får prova och se vad vi tycker.

Vilka attraktioner åker du helst när du besöker liseberg?

Nu ska jag ner till tvätten! Hade glöm bort att jag höll på att tvätta hehe.

Hanghai

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Balder är bäst :)

2009-04-29 @ 21:36:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera något:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress är:

Skriv något gulligt till Sanna här:

Trackback
RSS 2.0